søndag 13. desember 2009

Ferdige prosjekter!

Her er noen av strikke- og hekleprosjektene jeg har holdt på med i høst. Har vært ferdig med dem en stund, men har bare vært utrolig dårlig på å blogge de siste månedene. Men - jeg er jo inne nesten daglig og kikker på dere andres blogger da!

Denne lua som jeg strikket til Mini-Me gikk kjempefort å lage. Strikkes på tykke pinner. Lagde en til meg selv også, så nå er vi liksom litt pompel og pilt. Min er brun da - så vi er ikke helt like ;o)

Dette skjerfet heklet jeg i Alpakka-garn. Heklet bare mange bestemor-ruter som jeg festet sammen. Det garnet er bare så utrolig mykt og deilig! Syns fargene ble veldig fine og delikate sammen også egentlig.


Og så trengte hun en ullbukse til å ha under dressen, så da strikket jeg denne litt egenkomponerte buksa. Rappa alle målene fra en oppskrift og valgte mine egne farger. Som forøvrig tilfeldigvis er akkurat samme som kjolen jeg strikket litt tidligere i høst... Ble egentlig ganske fornøyd, syns den ble litt kul og fargerik:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar