torsdag 18. mars 2010

Jeg er veldig glad i....

... dette maleriet her.


Det fikk vi til bryllupet vårt, og det er en god venninne av meg som har malt det. Høres kanskje litt teit ut - men jeg hadde klart å holde meg uten å gråte gjennom hele vielsen (var ganske nære mange ganger da....), men da jeg kom til festen og fikk se maleriet vi hadde fått begynte jeg å tute gitt! Liker veldig godt stilen hennes, og er bare superglad i det bildet her altså! Farger og alt - og så er det jo veldig personlig, gjemt litt både her og der ;o)


Bildet henger over dette skapet som vi har fått av Ellen :o) Er veldig glad i det også.

2 kommentarer:

  1. Bildet er flott, og veldig personlig!! Tenk for en fin gave å få.. Også passer det jo utmerket over det fine skapet ;)
    Nå har vi fått strøm og det er litt mer beboelig og hjemmekoselig hos oss. Gleder meg til jeg kommer så langt å få blogget noen nye bilder. Klem Ellen

    SvarSlett
  2. Hei kjære du! Fikk et lite tips fra Ellen om den fine bloggen din. :-)
    Så utrolig søte barn du har, hvor gamle er de? Jeg har to gutter, en på 3 og en på 1. Det er merkelig hvor fort tiden går... Sist jeg så deg tror jeg vi begge var barnløse og et helt annet sted i livet. Håper alt er bra med deg. Morsomt å treffes via via.. :-)
    Har lagt meg til som følger og kommer plutselig tilbake!
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett