onsdag 11. mars 2009

Deilig med sol

Det er utrolig deilig når det er sol ute - alt blir litt lysere og lettere på en måte. Men hvordan all denne snøen skal forsvinne skjønner jeg ikke...


Her er hagen vår akkurat nå. Gleder meg skikkelig til snøen er borte og vi kan begynne å holde på litt ute. Mini-Me og jeg plantet masse i fjor høst, så vi er veldig spent på om det kommer fram noe etterhvert under all denne snøen. Slaps og megastore vanndammer er jo egentlig ikke noe moro, men når man tenker på at alt det slapset og alle de store vanndammene er snøen som smelter så er det bare SUPERBRA!!







Der hvor spaden står er faktisk toppen av en hekk - så det er ikke lite snø som må smelte her...
Men prossessen er i gang! JIPPI!!!

2 kommentarer:

  1. Hei..sjekk ut bruksanvisning for å lage tre kolonner her...
    http://moseplassen.blogspot.com/2009/02/blogspot-tips-hvordan-lage-tre-kolonner.html
    Ha en fin dag!
    Klem Julie

    SvarSlett
  2. Takk for tips!Ser at jeg må ha litt tid på meg når jeg skal gjøre det der....hehe:o)

    SvarSlett