torsdag 5. mars 2009

Saccosekker





Før jul hadde jeg tenkt å lage saccosekker til ungene som de skulle få i julegave. Men fornuften tok meg rundt den 19. desember og sa at jeg kunne vente til over jul. Helt greit at fornuften sa fra da egentlig, siden jeg ikke var klar til jul I DET HELE TATT... Men nå er de i hvert fall i boks, og nå gjenstår det bare å få dem til å bruke de litt mer... Printa ut bilde som jeg strøyk på stoff og sydde på og så applikerte jeg navnene dems på. Brukte litt tid på det siden symaskinen min streika litt osv osv. Men jeg kom i mål til slutt - og er ganske fornøyd selv med at de ble sånn jeg hadde tenkt meg i hodet før jeg starta.

4 kommentarer:

  1. Grattis med ny blogg! Så koselig at du er blitt en blogger igjen, nå må du bare fortsette ;)

    SvarSlett
  2. ja, det var det da....hehe..

    SvarSlett
  3. Så fin saccosekk! Har en stund vurdert å sy sekker jeg også men må samle mot først. :-)

    SvarSlett
  4. Så fin saccosekk!! Jeg kom plutselig på at jeg kunne sydd en fin saccosekk til Daniel, og googlet det for å finne oppskrift. Så havnet jeg her hos deg gitt :) Hvor fant du oppskrift? Og hvor kjøpte du det til å ha inni?

    SvarSlett