onsdag 1. april 2009

Gamle skatter

Farfaren min bor på sykehjem, og nå har faren min flyttet inn i huset hans. Derfor trengtes det en liten opprydning i skuffer og skap og jeg fikk lov til å plukke ut noe hvis det var noe jeg hadde lyst på. Fant et lite sett med fløtemugge, sukkerskål og fat i sølvplett (tror jeg det er) som jeg tok med meg. Fant ut at sukkerskålen passet veldig fint til å ha en liten roseplante i :o) Syns det ble fint selv i hvert fall, og så er det hyggelig å kunne bruke ting som besteforeldrene mine har hatt.



Fant også noen dessertskåler som jeg syns var fine. Kan ikke huske at de har vært så mye i bruk hos farmor og farfar, men nå kan i hvert fall vi bruke de her i huset!

2 kommentarer:

  1. Husfred er så søte, håper den lever til søndag i allefall da;)
    Vi gleder oss til å se dere! Nå har jeg en vakt i kveld, så har jeg FRIII! Jipppi, det er alltid deilig. Ingvild og jeg reiser et par dager til en venninne fra barselgruppen som har flyttet til Tønsberg, ellers skal vi ha Oslo-påske. Har tenkt å storhandle litt og kankskje fylle på med litt friske fine blomster. Det er så deilig når vi har det vi trenger hjemme og i tillegg noe pent å se på! Vi sees snart! Vet du om det er noe spesiellt Stine er opptatt av for tiden?? Som hun ønsker seg? Dette ble litt langt, men det gjør vel ingenting. Ha noen fine dager til vi sees! Jeg tar gjerne med noe, noen ønsker??

    SvarSlett
  2. Hm... kommer ikke på noe spesielt når det gjelder Stine... Hun liker jo å lage ting. Ellers så vet jeg sannelig ikke - klær kanskje?

    Skal nok klare å holde husfreden i live til det! hehe;o)Ha fine fridager!

    SvarSlett