onsdag 1. april 2009

Snart påske




Nå er det ikke lenge til påske. Har ikke så mye påskepynt her i huset, men har en følelse av at det innen fredag kommer til å komme noe som har blitt laget av små barnehender i barnehagen. Har ikke så mange planter her i huset heller, da jeg tydeligvis er ekspert på å ta livet av dem... Men jeg gir meg ikke og prøver stadig igjen! Nå har jeg kjøpt meg en stor husfred. Mest på grunn av at jeg syntes potta var fin egentlig, men - og så trengte jeg en plante som passet til potta siden den var så stor og rund. Og når jeg da i tillegg fikk kjøpt med meg et par små kaniner så ble det jammen litt påskepynt ut av det også. Er veldig fornøyd med kjøpet - og at den fortsatt lever. Noe som minner meg på at jeg snart må vanne den....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar