tirsdag 14. april 2009

Prosjekt spisestue



Har et prosjekt på vent, som egentlig har vært på vent lenge.... Har fått denne spisestuen av bestemoren min, men bordet er ikke så pent lenger og stolene henger ikke helt sammen.... Har veldig lyst til å male den lys. Sånn at den står i stil sånn fargemessig til denne skjenken som vi kjøpte etter bryllupet vårt.



Men før jeg setter igang med det jeg ser på som en litt stor malejobb så må jeg vite at stolene ikke detter fra hverandre. Tenkte å kanskje skru inn noen skruer og sparkle over eller noe sånt - i tillegg til å lime dem. Bare liming funker i hvert fall ikke - det har vi prøvd. Har lyst til å trekke om stolene også, kanskje i et brunt stoff som minner om microfiber som jeg har sett på Stoff & Stil. Vil gjerne ha noe som er enkelt å holde rent og som er sterkt. Tar forresten i mot tips med takk når det gjelder oppussingen av spisestua! Skal ikke i gang enda - men har bestemt meg for at jeg skal få gjort det i løpet av våren/sommeren for jeg har tenkt på det leeeenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar