søndag 20. september 2009

1-års bryllupsdag



Nei, det er ikke i dag - men var den 6. september. Bare jeg som har vært litt slapp på blogginga i det siste... Syns det siste året har gått kjempefort, og kan nesten ikke skjønne at det allerede har gått et år siden vi hadde den kjempefine dagen som vi på forhånd hadde håpet at det ble. Alt ble akkurat sånn vi hadde håpet og ønsket! Begynte jo å blogge etter bryllupet, så jeg tenkte jeg skulle vise litt av hvordan vi hadde pyntet bordene.



Siden vi giftet oss i september hadde jeg lyst til å ha både pynt og blomster i høstfarger.


Kjøpte en haug med telysestaker på Ikea og pyntet de. Noen med frosta glassmaling og perler, og andre dekorerte jeg med fint papir. Tror faktisk ikke jeg har bilde av de med papiret... Men - alle står jo fortsatt i en eske nede i kjelleren, da :o)

Sånn så menyene ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar