torsdag 24. september 2009

Å vente er kjeeeedelig....

Jeg jobber kvelden denne uken, og på dagen i går skulle jeg reise og vise bilen vår på et bilverksted fordi de skulle sjekke om det bråket vi hører fra eksospotta er en garantisak. Jeg var der ca. kl 10, og satt tålmodig og ventet (jeg er egentlig ikke så veldig tålmodig). Da klokka ble kvart over tolv syntes jeg at de hadde brukt vel lang tid, og gikk til disken for å høre hva som skjedde. Da sier han gjøken bak disken at han hadde vært og sett etter meg - men hadde ikke fått noe respons??! Jeg - som hadde sittet nesten urørlig på samme sted i ca TO timer....grr.... Vel - i hvert fall så sier gjøken at han har snakket med garantikontoret, og at de kan fikse det hvis de har den delen de trenger. Det hadde de, og jeg fikk da beskjed om at det ville ta ca. en halv time. Så da gikk jeg meg en liten tur og fant ut at Bohus ligger i samme bygg. Og der fant jeg disse fine steinene. Så noe godt kom det da ut av den turen.


Da jeg kommer tilbake etter vel en halvtime - da sier gjøken at det IKKE er en garantisak. Hvorfor kunne han ikke sagt det før?? Hvilket da betyr at jeg har ventet hele dagen til ingen nytte - i en bilbutikk... Og det er IKKE gøy. Tiden går så utrolig sakte, og følelsen av at de har misbrukt tiden min gjorde at jeg var så sint at jeg nesten begynte å grine!
Det var mannen i huset som ble offer for min frustrasjon, og da jeg skulle reise på jobb kom han med disse rosene til meg for at jeg skulle bli litt glad....:o) Han er jo kjempesnill, da!

Jeg skal ikke fortsette å bruke denne bloggen til å klage, men måtte bare få ut frustrasjonen min. Og jeg har lært en ting:

Det er slutt på å være så tålmodig som jeg var i går! Neste gang skal jeg mase og mase til de blir lei av meg og bare vil ha meg vekk så fort som mulig, hihi:o)

Nei, nå får jeg svinge meg rundt og få rydda litt her hjemme før det bærer innover mot jobben!

Ha en fin torsdag! Nå er det snart helg!!:o))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar