søndag 27. september 2009

Høstkjole



Har strikket en kjole - eller tunika som det står i oppskriften - til Mini-Me. Falt helt for den på grunn av de kule fargene. Syns den passer fint nå på høsten. Strikket leggvarmere til også, så nå er hun kjempekul! :o)

Neste prosjekt er skjerf til henne i alpakka garn. Har aldri brukt alpakka, men gleder meg til å starte - makan til mykt garn!

I dag har dagen gått med til å være sammen med ungene, trening og rydding i sommer- og vintertøy. Er ikke helt ferdig med ryddinga, så det spørs om ikke litt av kvelden må brukes til det også.

Fortsatt fin søndag!

4 kommentarer:

  1. Oh la la, så utrolig fin kjolen ble!!! Jeg er nok en gang stum over dine fantastiske egenskaper med strikkepinnene...
    Håper helgen har vært bra, vi har kost oss og gjort et kupp på boligmessen. Blogger om det om ikke så lenge tenker jeg. Hils alle. Klem fra Ellen

    SvarSlett
  2. Wow, så flink du er!! Masse fint du har laget. Skal absolutt følge bloggen din :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole/tunika!! Og jeg kan absolutt anbefale alpakka..Jeg bruker det hele tiden..blant annet til å hekle skjerf og babytepper.. Bruker du litt store pinner får du det skikkelig luftig og mykt :) Lykke til! -Linda :)

    SvarSlett
  4. Takk for det:) morsomt å få nye følgere også, tror jo at jeg bare skriver for meg selv noen ganger:)

    SvarSlett